Antivibrační tlumící rohož pod koleje FLOMA RailPad perfektně eliminuje vibrace a chvění v železniční, tramvajové a silniční dopravě. Využití nalezne i jako izolace budov, vozovek, pilířů a nosníků. Svými vlastnostmi výrazně zvyšuje odolnost stavebních konstrukcí vůči namáhání a otřesům.
Tato rohož je vyrobena z vybraných gumových vláken SBR a gumového granulátu EPDM, které jsou spojeny polyurethanovým lepidlem a následně lisovány. Pro lepší vlastnosti je antivibrační rohož na jedné straně potažena syntetickou vlněnou membránou, která je odolná proti roztržení. Díky specifickému složení materiálu a své hustotě (600 kg/m³) má rohož vysoké izolační schopnosti, je samoodvodňovací a mrazuodolná.
Antivibrační tlumící rohož nabízíme i ve více rozměrových variantách, které naleznete jako související zboží.
Nejčastější použití
- antivibrační rohož pod koleje tramvaje, vlaku a metra
- izolace budov, vozovek, pilířů a nosníků
- jako protihluková izolace
Vlastnosti
- eliminuje vibrace a chvění v železniční, tramvajové a silniční dopravě
- vysoká izolační schopnost
- odolná proti roztržení díky syntetické vlněné membráně
- samoodvodňovací a mrazuodolná
- třída hořlavosti B2 (DIN 4102)
- dostupnost ve více rozměrových variantách
Technické údaje
- materiál: gumové vlákna SBR, gumový granulát EPDM a vlněná membrána
- barva: černo-modrá
- délka: 230 cm
- šířka: 1,2 m
- výška: 2 cm
- hmotnost: 24,84 kg
- objemová hmotnost desky: 600 kg / m³ ± 5 %
- gramáž ochranné folie: 120 g/m²
- statická tuhost (UNI 11059 - UNI 10570): 0,031 N/mm³ (± 10 %)
- dynamická tuhost (UNI 11059 - UNI 10570): 0,095 N/mm³ (± 10 %)
- statický elastický modul (UNI 11059): 0,640 N/mm³ (± 10 %)
- dynamický elastický modul (UNI 11059): 1,440 N/mm³ (± 10 %)
- teplotní stabilita: -20 až +115 °C
- třída hořlavosti (DIN 4102): B2
- nasákovost v objemu (DIN 52103/A): <5 %
- nasákovost v kg (DIN 52103/A): <5 %
- odolnost proti ozónu (DIN 53509/1): bez praskání
vlastnost: | antivibrační, elastická, tlumicí |