Jak nakupovat

Andělcz e-shop, Váš online-Shop pro nerez komponenty.

U nás si vyberete z více z mnoha produktů nejlepší kvality a moderního designu. Rozhlédněte se, a podívejte se do naší nabídky! Andělcz e-shop je na Internetu otevřený 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu.

Na telefonu jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 9 do 15 hodin.                                                                          ► tel. info  +420 604 362 263

Pokud hledáte produkt, podobný nabídce , a nemůžete ho najít, prosím kontaktujte nás. Rádi pro Vás nalezneme řešení.       tel. info

ZBOŽÍ

U každé položky v e-shopu je náhledový obrázek (pokud je k dispozici), název a Vaše aktuální nákupní cena. Ve spodní části u každého zboží je tlačítko "Koupit". Kliknutím na něj přidáte dané zboží do nákupního košíku. Pokud se chcete o zboží dozvědět více stačí kliknout na jeho obrázek, nadpis, popř. na odkaz "více informací". Poté se Vám zobrazí větší obrázek zboží i s podrobným popisem.

DETAIL ZBOŽÍ

V detailu každé položky zboží naleznete detailní obrázek, který lze zvětšit kliknutím na něj nebo na odkaz [+] zvětšit. Dále je také uveden název zboží, běžná MOC cena, výrobce, skladová dostupnost, aktuální nákupní cenu včetně DPH a popř. recyklační poplatek PHE. Pod těmito informacemi je uvedena specifikace (podrobný technický popis).

PŘIHLÁŠENÍ / ZMĚNA REGISTRACE

Přihlášení - pokud jste se již registroval(a) v internetovém obchodu www.andelcz.cz stačí pro přihlášení vyplnit uživatelské jméno a heslo a kliknout na tlačítko Přihlásit se. Po přihlášení se v pravém horním rohu zobrazí nové menu s Vaším jménem a tlačítkem "Odhlásit se". Po najetí myši na záhlaví tohoto menu se zobrazí odkazy "Moje heslo", "Moje adresa", "Historie objednávek", "Můj seznam přání", "Odhlásit se". Kdykoli v průběhu práce máte možnost údaje Vaší registrace upravit, tak aby odpovídaly aktuálnímu stavu.

NÁKUPNÍ KOŠÍK A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Nákupní košík se zobrazuje v pravé části e-shopu po přidání Vámi vybraného zboží do košíku, kde je trvale zobrazeno a jsou vidět zjednodušené informace o obsahu nákupního košíku s celkovou cenou s DPH a počtem objednaných kusů. Do nákupního košíku se dostanete kliknutím na tlačítko "Zobrazit košík". V nákupním košíku jsou vidět následující informace:

U každé položky model výrobku, obrázek, název produktu, sazbu DPH, celkovou cenu za položku, počet objednaného zboží.
Celkový součet – bez DPH, DPH, celkovou cenu s DPH
V nákupním košíku můžete množství objednaného zboží měnit ve sloupci "Množství". Vepište požadované množství s tiskněte tlačítko "Aktualizovat", nebo pomocí druhého tlačítka "Odebrat" můžete položku z košíku zcela smazat. Ve spodní části pak můžete použít číslo Slevové poukázky. Po zadání platného čísla poukázky se v košíku zobrazí vyčíslená sleva v Kč. Pokud již obsah košíku zcela vyhovuje Vašim představám, stačí jen kliknout na tlačítko Pokračovat na další krok.

VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY

Zboží vložíte do košíku pomocí ikony Koupit a dále pokračujete tlačítkem Zobrazit košík (vpravo).

Vytvoření objednávky se skládá z 5 kroků:
1/ Nákupní košík - slouží pro kontrolu Vámi vybraných položek a úpravu množství v košíku.Dále můžete doplnit poznámky k objednávce do okénka.
    Výběr LOKALITY - ČR;SK;
2/ Platba a doprava - tento krok slouží pro výběr způsobu dodání. Vybrat si můžete mezi přepravní službou nebo osobním odběrem. Po výběru způsobu dopravy máte možnost výběru způsobu platby (dobírka;platba hotově na pokladně nebo bankovní převod).
3/ Objednat - v tomto kroku máte možnost shlédnout rekapitulaci objednaného zboží, popř. provést změny. Po zaškrtnutí "Souhlasím s podmínkami nákupu a četl(a) jsem Podmínky vrácení peněz" můžete přes tlačítko "Potvrdit objednávku" objednávku dokončit.
4/ Adresy - v temto kroku zadáváte Vaše fakturační údaje, dodací adresu.
5/ Dokončení - Kontrola údajů  v tomto kroku se zobrazí informace o dokončení Vaší objednávky. Nutno zkontrolovat obsah košíku, fakturační a dodací údaje.Dále je nutno potvrdit nebo odmítnout souhlasy se zasíláním dotazníků spokojenosti, zasílání novinek a souhlas s podmínkami o zpracování osobních údajů a obchodních podmínek. Po potvrzení na Váš e-mail bylo zasláno potvrzení o realizované objednávce.

STAV OBJEDNÁVEK

Stav a přehled Vašich objednávek naleznete po přihlášení v sekci "Můj účet > Historie objednávek". Máte tak možnost mít v reálném čase kompletní přehled o stavu vyřízení vaší objednávky od chvíle, kdy objednávka čeká na vyřízení, až po okamžik, kdy je předána na dopravu. O odeslání Vaši objednávky budete informováni e-mailem v den odeslání. V e-mailu obdržíte i číslo zásilky včetně on-line sledování kde se Vaše zásilka nachází. 

PLATBY

Při platbě "převodem na účet" zadejte jako variabilní symbol číslo objednávky. Objednávka bude odeslána po zobrazení čásky na našem účtu 106767648/2010. Faktura daňový doklad
je přidán při odeslání k zásilce , na vyžádání emailem Vám bude kopie zaslána předem.

Co se stane, když si nevyzvednete zboží zaslané na dobírku


Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?

V TOM PŘÍPADĚ DÁVEJTE DOBRÝ POZOR!


Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ

Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!
Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.


Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a
Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:

1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, platba kartou či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
2. O objednávku nemáte zájem:
Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.
Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.
Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.
Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.


Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.
Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.
Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)
Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.


Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.
Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:
„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“
My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.


Jen pro zajímavost:
Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.
Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro přístě, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.


Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vezvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.
Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto neni žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.


Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vystvětlili.
Pokud stále něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte nás kontaktovat.
Předem děkujeme za Vaši férovost.

© www.andelcz.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,00 CZK